/ Forside / Teknologi / Administrative / MS-Office / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS-Office
#NavnPoint
sion 18709
refi 14474
Klaudi 9389
Rosco40 5695
berpox 5456
dk 5398
webnoob 4919
Benjamin... 4870
o.v.n. 4637
10  EXTERMINA.. 4373
Indholdsfortegnelse
Fra : Mette M


Dato : 11-04-06 14:28

Hej NG.

Jeg håber det er det den rigtige gruppe, ellers må I gerne futte mig videre.

Here goes:

Jeg skal have lavet en indholdsfortegnelse og har engang hørt at word
kan hjælpe med at lave en sådan. Nu har jeg ledt lidt rundt og har ikke
fundet hjælp i word, så er der andre der kan hjælpe mig med info om en
sådan funktion?
Meget gerne en dicideret vejledning jeg kan arbejde ud fra...

(Jeg kører ms-office 2003 - dansk)

/Mette M

 
 
Jan Kronsell (11-04-2006)
Kommentar
Fra : Jan Kronsell


Dato : 11-04-06 14:54


"Mette M" <metteDetteFjernes@marmetDetteFjernes.dk> skrev i en meddelelse
news:443baeec$0$942$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej NG.
>
> Jeg håber det er det den rigtige gruppe, ellers må I gerne futte mig
> videre.
>
> Here goes:
>
> Jeg skal have lavet en indholdsfortegnelse og har engang hørt at word kan
> hjælpe med at lave en sådan. Nu har jeg ledt lidt rundt og har ikke fundet
> hjælp i word, så er der andre der kan hjælpe mig med info om en sådan
> funktion?
> Meget gerne en dicideret vejledning jeg kan arbejde ud fra...
>
> (Jeg kører ms-office 2003 - dansk)
>
Du skal starte med at formatere alle de overskrifter, der skal med i
indholdsfortegnelsen med en af de indbyggede overskriftstypografier.
Marker den pågældende overskrift, og vælg den relevante typografi i
typografiskakten (der, hvor den normalt står Normal)
Gå så til begyndelsen af dokumentet - eller hvor du nu vil have din
indholdsfortegnelse. Vælg Indsæt - Reference - Indeks mm. Gå til fanebladet
Indholdsfortegnelse og klik på Ok.

Jan



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408924
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste