Indholdsfortegnelse
Fra : Mette M

Dato : 11-04-06 14:28

Hej NG.

Jeg håber det er det den rigtige gruppe, ellers må I gerne futte mig videre.

Here goes:

Jeg skal have lavet en indholdsfortegnelse og har engang hørt at word
kan hjælpe med at lave en sådan. Nu har jeg ledt lidt rundt og har ikke
fundet hjælp i word, så er der andre der kan hjælpe mig med info om en
sådan funktion?
Meget gerne en dicideret vejledning jeg kan arbejde ud fra...

(Jeg kører ms-office 2003 - dansk)

/Mette M

Fra : Jan Kronsell

Dato : 11-04-06 14:54

"Mette M" <metteDetteFjernes@marmetDetteFjernes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> funktion?
> Meget gerne en dicideret vejledning jeg kan arbejde ud fra...

Du skal starte med at formatere alle de overskrifter, der skal med i
indholdsfortegnelsen med en af de indbyggede overskriftstypografier.
Marker den pågældende overskrift, og vælg den relevante typografi i
typografiskakten (der, hvor den normalt står Normal)
Gå så til begyndelsen af dokumentet - eller hvor du nu vil have din
indholdsfortegnelse. Vælg Indsæt - Reference - Indeks mm. Gå til fanebladet
Indholdsfortegnelse og klik på Ok.

Jan