Powerpoint
Fra : Frenzy

Dato : 10-04-06 21:53

Hej Gruppe

Har lavet et fint diasshow med musik og det hele. Det åbner oså som dias
show men ikke som fuld skærm, kan jeg komme af med de program ramme.

Venligst

Frenzy

Fra : Bc

Dato : 10-04-06 21:58

"Frenzy" <Canasta@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har lavet et fint diasshow med musik og det hele. Det åbner oså som dias
> show men ikke som fuld skærm, kan jeg komme af med de program ramme.

Hej
Har du husket at gemme det som PPS
--
venlig hilsen
Bjarne

Fra : Frenzy

Dato : 10-04-06 22:05

> Hej
> Har du husket at gemme det som PPS
> --
> venlig hilsen
> Bjarne

Hek Og tak for svaret, jeg har gemt det som dias show, mente det var nok.
Men det åbner i en ramme der hedder powerpoint. Ikke i selve programmet.
Ville gerne ha det bare var fuld skærm

Venligst

Frenzy

Fra : Jan Kronsell

Dato : 10-04-06 22:19

> Hek Og tak for svaret, jeg har gemt det som dias show, mente det var nok.
> Men det åbner i en ramme der hedder powerpoint. Ikke i selve programmet.
> Ville gerne ha det bare var fuld skærm

Et gæt. Prøv at gå i Diasshow - Indstil diasshow, og kontroller at du ikke
har valgt Gennemses af en enkelt bruger. Så åbner diasshowet netop i et PP
vindue.

Jan

Fra : Frenzy

Dato : 10-04-06 22:32

> [...]
> har valgt Gennemses af en enkelt bruger. Så åbner diasshowet netop i et PP

Hej Jan

Mange tak, det var lige det jeg havde gjort. Så nu er problemet løst.

Venligst

Frenzy

Fra : Jan Kronsell

Dato : 11-04-06 09:42

> Hej Jan
>
> Mange tak, det var lige det jeg havde gjort. Så nu er problemet løst.

Velbekomme

Hilsen
Jan