Kalender / ferieplanlægning
Fra : Torben Brøndum

Dato : 10-04-06 16:09

Hej derude,

Spørgsmålet er ikke helt til gruppen her - jeg har dog ikke kunne finde
anden måske mere relevant NG - håber dog, det er ok.

Jeg har brug for at lave ferieplanlægning for en række medarbejdere. Jeg vil
gerne have datoer ud af X-aksen og medarbejdere op ad Y-aksen.

Kan jo godt laves i excel - men jeg har før set, at de findes som færdige
programmer. Man kan eks. vælge at vise pr. år, måned uge eller dag. Desuden
kan man frit vælge farver for hver parameter, som indtastes eller skal
bruges i skemaet.

Har I et godt tip hertil ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Simon K

Dato : 20-04-06 21:31

Torben Brøndum skrev:
> [...]
> gerne have datoer ud af X-aksen og medarbejdere op ad Y-aksen.
>
> Kan jo godt laves i excel - men jeg har før set, at de findes som færdige
Jeg mener at programmet hedder Microsoft Visio. Så det for et par år
siden, det var meget avanceret. Det er desværre ikke standard i Office.
Mvh Simon K