Outlook testmail
Fra : Filip

Dato : 09-04-06 20:32

Hej

Jeg har lige formateret, og skal nu have min gmail til at virke i outlook
2003, men jeg får ikke den der testmail knap frem når jeg opretter en ny
email konto - og det havde jeg før jeg formaterede. Jeg skulle mene at jeg
har sat gmail korrekt op, men det virker bare ikke. Jeg bruger TDC adsl. Jeg
er ret overbevist om at det er smtp og pop3 serveradresserne, som driller,
og så ville det være rart med den testmail knap.
Hjælp søges!!!

Filip

Fra : Filip

Dato : 10-04-06 00:19

> [...]
> Jeg er ret overbevist om at det er smtp og pop3 serveradresserne, som
> driller, og så ville det være rart med den testmail knap.

Så fandt jeg endelig fejlen. Jeg var kommet til at vælge IMAP istedet for
POP3

Filip