Signaturer i Outlook 2003?
Fra : Peter Jensen

Dato : 05-04-06 17:45

Kan man få Outlook 2003 til at spørge om der skal signatur på en mail inden
afsendelsen eller er det enten eller?

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 05-04-06 18:23

"Peter Jensen" <fup@snyd.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man få Outlook 2003 til at spørge om der skal signatur på en mail
> inden afsendelsen eller er det enten eller?

> [...]
Hej
Du gør som sædvanligt
Outlook / Funktioner / Indstillinger / Postformat /
Vælger indsæt ingen signatur
Når du så har skrevet en mail vælger du indsæt
og vælger en af dine signaturer.
mvh Bjarne

Fra : Peter Jensen

Dato : 05-04-06 18:56

"Bjarne Christensen" <virker.ikke@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Outlook / Funktioner / Indstillinger / Postformat /
> Vælger indsæt ingen signatur
> Når du så har skrevet en mail vælger du indsæt

Hej
Det var netop det jeg ville undgå. Jeg ville gerne ha' det til foregå som i
Groupwise som vi bruger på jobbet. Groupwise spørger automatisk ved
afsendelse om der skal den sædvanlige officielle signatur på og klikker man
ok sendes mailen med denne signatur.

Peter Jensen

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 05-04-06 20:39

> [...]
> afsendelse om der skal den sædvanlige officielle signatur på og klikker
> man ok sendes mailen med denne signatur.
Hej
Det tror jeg ikke at du kan få outlook til.
Den kan sætte din signatur ind Automatisk
Og en anden signatur ved svar og videresend
hvis du har lavet to stk.
PS. Var det dig der spurgte om word som mail editor
den anden dag?
--
venlig hilsen
Bjarne Christensen

Fra : Peter Jensen

Dato : 06-04-06 12:25

> [...]
> Og en anden signatur ved svar og videresend
> hvis du har lavet to stk.
> PS. Var det dig der spurgte om word som mail editor

Hej

På grund af sammenlægningen af vore amter skal vi sansynligvis overgå til
Outlook fra Groupwise selvom der er lavet meget mere virus til Outlook og så
er det jo rart at vide noget om funktionaliteten i forhold til Groupwise.

Næh, jeg har ikke spurgt om word som mail editor.

--
Venlig hilsen
Peter Jensen