skrivebeskyt enkelte celler
Fra : rasmus carlsen

Dato : 05-04-06 14:29

Hejsa,

Har et stort regneark, der tæller en masse halløj sammen. En del forskellige
medarbejdere skal udfylde nogle enkelte felter ... hvordan sikrer jeg, at
ingen kommer til at skrive noget i de felter, det ikke er meningen, de skal
skrive i?

Kan man skrivebeskytte enkelte celler, kolonner og rækker?

ras

Fra : Harald Staff

Dato : 05-04-06 15:30

Det man gjør er å av-beskytte de celleområder der brukerern skal kunne
skrive i, og så beskytte hele arket.

HTH. Beste hilsen Harald