Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Herkules Kyro 2
Fra : Sporten

Dato : 15-06-01 07:36

Hej er der nogen der har noget grimt at sige om dette kort, inden jeg går ud
og køber et.
er der andre kort som kan anbefales(I samme prisklasse). hvad med TV-Out, er
det godt eller hva.

Mvh
Morten Roslev

Fra : Daniel Andersen

Dato : 15-06-01 12:48

> [...]
> og køber et.
> er der andre kort som kan anbefales(I samme prisklasse). hvad med TV-Out,

Nu har jeg ikke startet denne tråd, men har lige et lille tillægsspørgsmål :

Hvordan klarer Kyro II sig imod et kort som det her ? :

Daytona Geforce 2 PRO 64 MB DDR TV-Out til 1649 spir. (www.compumail.dk)

Prisen på de 2 er jo næsten det samme...

Mvh Daniel

Fra : Jakob M

Dato : 15-06-01 13:06

> Nu har jeg ikke startet denne tråd, men har lige et lille tillægsspørgsmål :
>
> Hvordan klarer Kyro II sig imod et kort som det her ? :
>
> Daytona Geforce 2 PRO 64 MB DDR TV-Out til 1649 spir. (www.compumail.dk)

Se her:
http://www6.tomshardware.com/graphic/01q2/010425/
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1435&p=1

Mvh
Jakob

Fra : Jakob M

Dato : 15-06-01 13:00

"Sporten" <morten.roslev@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og køber et.
> er der andre kort som kan anbefales(I samme prisklasse). hvad med TV-Out, er

Nej, jeg har ikke noget grimt at sige om det, tværtimod er jeg godt tilfreds med
mit. Det er dog uden TV-Out så det kan jeg ikke sige noget om, men jeg tror ikke
der er den store forskel på det punkt.

Mvh
Jakob

Fra : John Terp

Dato : 15-06-01 14:12

Jeg købte et Hercules Prophet 4500 med tv-out i forgårs.
Jeg er godt nok blevet positivt overrasket over tv-out'en.

For det første: 1024*768 opløsning mulig istedet for de normale 800*600.
For det andet: teksten og kvaliteten på film er meget skarpere end andre
grafikkort(har ikke prøvet radeon eller matrox, så læs NVIDIA kort).

Det kan være, at jeg har været heldig med kortet, men jeg tror, at det er
generelt.

Mht. spil har jeg ikke fået prøvet det endnu og vil heller ikke før eksamen
er overstået

John

Jakob M <r49@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:IMmW6.2827$VQ4.284421@news010.worldonline.dk...