Hvilken driver har jeg til mit Geforce 2MX~
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 15-06-01 06:40

Hej.
Jeg har lige downloadet Windows ME driverne til mit Geforce2 MX grafikkort
på NVidias hjemmeside. Der stod det var version 12.41 eller sådan noget, men
når jeg går ind i Egenskaber for skærm og Advanceret for grafikkortet så
står der at det er version 4. Hvad fanden er det for noget?
Eller er der nogen der ved hvor jeg ellers skal kigge?

Hilsen Morten Jørgensen

Fra : Villy Jensen

Dato : 15-06-01 14:29

> [...]
> står der at det er version 4. Hvad fanden er det for noget?
> Eller er der nogen der ved hvor jeg ellers skal kigge?

vælg:
'egenskaber for skærm'
Indstillinger-fane
Avanceret-knap
Geforce 2MX/MX400-fane
se versionsnummeret på diverse filer er f. ex: 4.13.01._1241_

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy