On Sat, 6 May 2006 22:41:41 +0200, "Anders Nielsen"
<anders_nielsen@webspeed.dk> wrote:
>TDC Kabel-tv kører et 'skaf-en-kunde'-tilbud, hvor de kvitterer med en
>pengebesparelse ved succes:
>
>---------------------
>Har du én eller flere venner og bekendte, som kunne være interesseret i
>Webspeed? Så send os deres navn og adresse, så vi kan sende dem et
>uforpligtende tilbud. For hver af dine venner og bekendte, der accepterer
>tilbuddet inden 30 dage, kvitterer vi med at trække 200 kr. fra din næste
>regning.
>---------------------
>
>Med andre ord: Da jeg er eksisterende Webspeed-kunde, kan I andre evt.
>skrive en mail til mig, hvis I har tænkt jer at blive Webspeed-kunder.
>Jeg sender derefter gerne en henvisning til jer fra 'skaf-en-kunde'-siden,
>som I tilmelder jer via. Min næste regning vil da være 200 kr. lavere, og
>jeg overfører halvdelen af denne besparelse til jeres konto...
>
>//Anders
>
Hvorfor skal man bruge krudt på dette, når der findes alternativer der
er betydeligt billigere og hvor tingene fungerer bedre end hos TDC ?
Er selv Webspeed kunde, men ville ALDRIG bruge krudt på at anbefale
andre til TDC.
Kender du noget til TDC Webspeed og Søborg og omegn, vil du vide at
TDC har rodet en uges tid med at fejlsøge, før kunderne får deres
internet forbindelse.
Ydermere snupper de også folks tv-signal i primetime, når de skal
fejlsøge.
Men hvad gør man ikke for USSEL mammon ?
--
Med venlig hilsen
Mogens Jørgensen - Webhotel : Fra 0 kroner i oprettelse. 7,-/md.
Easy Webhost -
http://www.easywebhost.org/
Ærlig og UDEN gummiparagraffer. Trafik til priser du forstår.