E-Mail
webnoob 5265
For ingen kvitering ? -" forsat"
Fra : Jacob

Dato : 28-05-06 16:41

>Hej er der nogle der ved hvorfor jeg får kvitering når jeg >poster dk.test
men ikke når jeg poster >dk.edb.hardware ?
Nå fik heller ingen fra den første jeg sendte herind men den ligger i Sendt
post sammen med dem til dk.test, men dem til dk.edb.hardware er ikke og
finde ??? (kun i gruppen, så de er sendt) Jeg bruger gmail og Outlook
Express sammen og den/de er ingen steder, så det er ikke fordi jeg bare er
kommet til at slette den/dem

Igen På forhånd tak
Jacob Nielsen

Fra : Max

Dato : 28-05-06 17:00

Hej Jacob

> Sendt post sammen med dem til dk.test, men dem til dk.edb.hardware er

Jeg har lidt svært ved at forstå hvad du mener, men du får kun
kvitering fra dk.test og ikke fra nogen andre news grupper.

Mvh Max