Ændre bagrundsfarve i outlook Express6
Fra : Ukendt

Dato : 20-05-06 17:32

Se Subj.

Ville gerne kunne ændre den til en mere mørk farve da jeg
bliver træt i øjene af at se på den helt hvide baggrund

På forhånd tak

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 20-05-06 19:09

B.Agerholm skriblede:
> Se Subj.
>
> Ville gerne kunne ændre den til en mere mørk farve da jeg
> bliver træt i øjene af at se på den helt hvide baggrund
>
> På forhånd tak

Kunne du så ikke også lige ændre din gruppeliste
og finde gruppen hvor OE diskuteres:

Du kan ikke ændre baggrundsfarven specifik for
OE, så skal du ind og ændre farveskema på dine
programmer: Højreklik på dit skrivebord og vælg
Udseende/Farveskema.

--
Lars Fragstrup

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-05-06 19:56

Den 20-05-06 20.08 skrev Lars Fragstrup følgende:

> Du kan ikke ændre baggrundsfarven specifik for OE

Det lød så usandsynligt, at jeg lige måtte tjekke. Man har trods alt
kunnet den slags i Netscape helt tilbage fra version 2 (eller
tidligere). Men sør'me, om ikke du har ret. Jeg kan i hvert fald ikke
finde en farveindstilling nogen steder. Det er ikke engang muligt via
TweakUI. Hvad har de dog tænkt på hos Microsoft?

B.Agerholm, hvis du ikke er meget glad for din Outlook Express, så vil
jeg tro, at stort set alle andre programmer tillader dig at ændre
baggrundsfarven. Du kan evt. tage et kig på Thunderbird:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gratis tetris-klon i form af Tetrix.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-05-06 21:05

Kim Ludvigsen skrev:

>Det er ikke engang muligt via
>TweakUI. Hvad har de dog tænkt på hos Microsoft?

Næh, men når man ændrer farven i sit system, så jar man mulighed
for at vælge en mere afdæmpet farve, hvilket også er en fordel i
andre vinduer som explorer, word osv.

Jeg har valgt en svag cremefarvet, som er mere behagelig end
standard hvid.
--
Kerim - tidl. kendt som Knud Gert Ellentoft
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-06 01:06

Jeg har nu ændret mit farveskema så det passer

Tak til alle der har bidraget med hjælp

Sommer hilsen

B.Agerholm

Fra : Karsten

Dato : 21-05-06 05:28

Kerim Ellentoft <kerim@mail.tele.invalid>skrev:>

> [...]
>andre vinduer som explorer, word osv.
>Jeg har valgt en svag cremefarvet, som er mere behagelig end

hvor gør man lige det henne?

--

mvh. Karsten

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-05-06 06:10

Karsten skrev:

>hvor gør man lige det henne?

Højreklik på "skrivebordet" vælg "Egenskaber" vælg "Udseende" vælg
"Avanceret" og så må det være "Vindue" i "Element"

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-06 17:24

lige præcis, det var sådan jeg lavede mit om

B.Agerholm