Installering af Dansk Stavekontrol i Thund~
Fra : Viktor Andersen

Dato : 18-05-06 18:41

Min kone opererer med Mozilla Thunderbird dansk version men med kun engelsk
stavekontrol installeret.

Jeg har hentet en dansk fil ned fra nettet (spell-da.xpi), men kan ikke
finde ud af at installere den.

Deres internet side siger, at jeg skal gå ind under Tools og Extensions and
Install, men da hendes version er Dansk hedder det jo nok noget andet.

Jeg har forsøgt under Funktioner og Indstillinger, men kan ikke komme
videre.

Nogen der kan hjælpe mig?

mvh
Viktor

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-05-06 18:48

Viktor Andersen skrev:

>Jeg har hentet en dansk fil ned fra nettet (spell-da.xpi), men kan ikke
>finde ud af at installere den.

Funktioner - Udvidelsesmoduler - Installer

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : John

Dato : 18-05-06 18:50

"Viktor Andersen" <virgilante@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der kan hjælpe mig?

Prøv at kigge her:

http://www.mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/

Mvh John

Fra : Viktor Andersen

Dato : 18-05-06 19:38

> [...]
> andet.
>
> Jeg har forsøgt under Funktioner og Indstillinger, men kan ikke komme

Tusind tak for hjælpen begge to! Alle tiders! Tak.

Viktor

Fra : John

Dato : 18-05-06 20:05

"Viktor Andersen" <virgilante@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Tusind tak for hjælpen begge to! Alle tiders! Tak.

Velbekomme! Mvh John