Mozilla FF TB profiler, fra WinXP til Ubun~
Fra : IzNoGoUd

Dato : 18-05-06 12:21

Jeg er godt på vej over til Ubuntu, kan jeg overføre mine profiler "FF og
TB" fra en windows xp til ubuntu linux?

Hvilken news reader skal jeg bruge, den skal helst ligne denne jeg skriver
fra "40tude". Jeg har prøvet den i TB, men den kan/vil jeg ikke bruge, jeg
er total afhængig af 40tude. Jeg kan desværre ikke finde noget på nettet
der ligner.

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*

Fra : Carl Drud

Dato : 18-05-06 18:01

IzNoGoUd wrote:

> [...]
> er total afhængig af 40tude. Jeg kan desværre ikke finde noget på nettet

http://www.linux.org/docs/ldp/howto/Windows-Newsreaders-under-Linux-HOWTO/dialog.html

Carl