E-Mail
webnoob 5265
program til sync af outlook 2003 mail og k~
Fra : u.m.s [3460]

Dato : 17-05-06 23:26

Hej jeg søger et program som kan varetage emails, synkronisere disse mellem
pc-ere (hvor brugeren har en bærbar f.eks. og en stationær). Det skal kunne
køre med kalenderfunktion også.
Jeg forestiller mig et program som varetager pop3 funktionen som en slags
server, som ens outlook så sender og modtager til/fra. Programmet sender så
selv mailen videre...
Jeg har haft et program som trialware tidligere, men kan ikke huske navnet
på det... Og nej det var ikke Exchange.

På forhånd tak for hjælpen

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 24-05-06 15:07

"u.m.s [3460]" <upiremove@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så selv mailen videre...
> Jeg har haft et program som trialware tidligere, men kan ikke huske navnet

Er der ikke nogen der har en idé om hvilket program der kan tilbyde
ovenstående.

Fra : Michael Zedeler

Dato : 25-05-06 12:09

u.m.s [3460] wrote:
> "u.m.s [3460]" <upiremove@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse

> Er der ikke nogen der har en idé om hvilket program der kan tilbyde
> ovenstående.

Det er en løsning af det forkerte problem. Hvis du går over til at have
din post på en Exchange-server, har du ikke behov for at synkronisere mere.

Mvh. Michael.
Get my vcard at http://michael.zedeler.dk/vcard.vcf

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 25-05-06 22:33

"Michael Zedeler" <michael@zedeler.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en løsning af det forkerte problem. Hvis du går over til at have
> din post på en Exchange-server, har du ikke behov for at synkronisere
> mere.

Det er klart. Fandt løsningen på min problemstilling
http://www.softalkltd.com/products/workgroupshare/ som virker nemt og
ligetil. Det program kræver ikke en windows-server version og tilbyder vist
de samme funktionaliteter som Exchange.

Exchange-server på egen server kræver vel en windows-server version
(2000/XP) ?