Outlook - Opret grupper af kontakter ??
Fra : Henrik Olesen

Dato : 17-05-06 22:15

Hej
I outlook er det der muligt at oprette kontakter i forsk. grupper ??

Jeg ønsker at man evt kan sende en mail til alle i en bestemt gruppe
(eks. arb)
En ny mail til alle i (eks. venner)

Er det muligt ??

(bruger normalt kun O.E)

Fra : Lars Klintholm

Dato : 17-05-06 22:24

Den 17. maj 2006 kl. 23:14 skrev Henrik Olesen i
dk.edb.internet.software.mail+news:

Distributionslister
Lars Klintholm

Fra : -= JF =- priv

Dato : 17-05-06 22:30

Henrik Olesen (trads@get2net.dk) kradsede følgende besked i
<11479007480.958385202641697@dtext.news.tele.dk>

> Jeg ønsker at man evt kan sende en mail til alle i en bestemt gruppe
> (eks. arb)
> En ny mail til alle i (eks. venner)
>
> Er det muligt ??

Piece of cake
Klik på pilen til højre for knappen "Ny mail" og vælg distributionsliste.
Giv listen et navn; F.eks. venner
Klik på knappen "Vælg medlemmer" og vælg de af dine venner du vil have på
listen, eller tilføj venner som ikke står i Kontaktpersoner ved at klikke på
knappen "Tilføj ny"
Når du for fremtiden vil sende en énslydende mail til vennerne vælger du
blot din distributionsliste. Distributionslister står i øvrigt i fed skrift.

Go' fornøjelse

--
Mvh. John