Sende et link til en tråd i nyhedsgruppe
Fra : Ukendt

Dato : 14-05-06 10:27

Hvordan gør jeg det?

--
Michael
Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-05-06 11:19

Trekroner skrev:

> Hvordan gør jeg det?

Bare skriv det - ikke noget med koder eller noget som helst.

Det er dit (og mit og de andres) læseprogram der præsenterer det
på en speciel måde og gør det klikbart.

--
Bertel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-05-06 11:23

Den 14-05-06 11.26 skrev Trekroner følgende:
> Hvordan gør jeg det?

Det kan finde indlægget på http://groups.google.com og så linke til den
fundne side:
http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet.software.mail+news/browse_frm/thread/fc911a1b8c5b0b92/c826b52ac7457844?lnk=st&q=%22hvordan+g%C3%B8r+jeg+det%22+michael+brugt+group%3Adk.edb.internet.software.mail%2Bnews&rnum=1&hl=da#c826b52ac7457844
Samme link i kort form, hvis ovenstående ikke virker:
http://tinyurl.com/mk3xd

Eller du finder indlæggets message-id i indlæggets header, og så linker
du til det ved at sætte "news:" foran, således:

Hvis jeg ikke husker meget galt, så finder du indlæggets header i
Outlook Express ved at trykke på tasterne Ctrl og F3.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gratis tetris-klon i form af Tetrix.

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 14-05-06 12:09

On 14-05-2006 12:23 Kim Ludvigsen wrote:
> Eller du finder indlæggets message-id i indlæggets header, og så linker
> du til det ved at sætte "news:" foran, således:

Et tillægsspørgsmål: Er der nogen der ved, hvordan man får TB til så at
åbne sådan et link? Dengang jeg brugte OE kunne man trykke på et
news-link, hvorefter OE fandt beskeden og åbnede den i et nyt vindue -
med TB sker der ingenting.

Mvh. Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-05-06 12:22

Den 14-05-06 13.08 skrev Mikkel Z. Herold følgende:

> Et tillægsspørgsmål: Er der nogen der ved, hvordan man får TB til så at
> åbne sådan et link?

Ja da, man bruger udvidelsen MessageID-Finder:
http://messageidfinder.mozdev.org

Men spørg mig ikke, hvorfor man har fravalgt muligheden i Thunderbird.
Det virkede i de gamle Netscape-versioner, og jeg mener også, at det
virkede i Mozilla.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis backup med Ceren Backup.

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 15-05-06 08:53

On 14-05-2006 13:21 Kim Ludvigsen wrote:
> Ja da, man bruger udvidelsen MessageID-Finder:
> http://messageidfinder.mozdev.org

Tak for linket, men det virker ikke her hos mig - når jeg højreklikker
på et message-ID og vælger f.eks. Google (com) sker der ingenting. Nogen
råd?

Mvh. Mikkel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-05-06 09:30

Den 15-05-06 09.53 skrev Mikkel Z. Herold følgende:

> Tak for linket, men det virker ikke her hos mig - når jeg højreklikker
> på et message-ID og vælger f.eks. Google (com) sker der ingenting. Nogen
> råd?

Vælg i stedet din newsudbyder, der også bør stå på højrekliksmenuen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug filtre i Outlook Express til at holde styr på dine mails og til at

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 15-05-06 12:22

On 15-05-2006 10:30 Kim Ludvigsen wrote:
> Vælg i stedet din newsudbyder, der også bør stå på højrekliksmenuen.

Jeg har prøvet alle mulighederne - også min egen udbyder - men der sker
ikke en snus! Mærkeligt...

Mikkel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-05-06 12:53

Den 15-05-06 13.21 skrev Mikkel Z. Herold følgende:

> Jeg har prøvet alle mulighederne - også min egen udbyder - men der sker
> ikke en snus! Mærkeligt...

Hmm. Jeg har liget prøvet at oprette en ny profil og har installeret
udvidelsen som den eneste udvidelse. Jeg var ikke sikker på, om den var
afhængig af udvidelsen Mnenhy, som vist skal bruges til nogle af
funktionerne, fx hvis man skal kunne søge på message-id'er i headeren.

Men det fungerer fint, når jeg højreklikker på message-id'et i mit
indlæg tidligere i tråden, såmænd også med Google som selvfølgelig blot
henter indlægget hos http://groups.google.com og viser det i browseren.

Måske en geninstallation af MessageID-Finder, eller måske du skal prøve
at slå andre udvidelser fra for at se, om det er en anden, der ligger og
driller.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få hjælp til at bruge de gratis anti-spywareprogrammer Ad-Aware, Spybot

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-06 13:05

> [...]
>
> Eller du finder indlæggets message-id i indlæggets header, og så linker du
> til det ved at sætte "news:" foran, således:

Takker for alle svar.