nyhedsgrupper ... hos hvem ?
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 09-05-06 07:42

min udbyder har ikke nyhedsgrupper endnu, derfor søger jeg efter en hvor jeg
fåor få penge eller gratis kan få alle danske nyhedsgrupper, men hvem har
lige det ?

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Max

Dato : 09-05-06 07:53

Hej Johnny

> min udbyder har ikke nyhedsgrupper endnu, derfor søger jeg efter en
> hvor jeg fåor få penge eller gratis kan få alle danske nyhedsgrupper,

Gratis http://dotsrc.org/usenet/

Mvh Max

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-05-06 07:57

Max skrev:

>Gratis http://dotsrc.org/usenet/

Den har da ikke _alle_ danske grupper, der mangler de binære grupper.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Max

Dato : 09-05-06 09:30

Hej Johnny

> bruger sunsite nu, men den har ikke binaer grupperne med

Dem kan man såmændt også godt undvære :)

Mvh Max

Fra : Søren Blom

Dato : 09-05-06 10:39

"Johnny B [2000]" <johnnyb2000@KAGEN_I_DÅSENgmail.com> skrev
> jeg mangler dk.binaer og dk.binaer.bil (tror jeg den hed) ....

Giganews.com har 7-9-13 alle danske grupper, inkl. binaer grupperne.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Michael

Dato : 09-05-06 11:54

Søren Blom skrev:

>"Johnny B [2000]" <johnnyb2000@KAGEN_I_DÅSENgmail.com> skrev
>>

>Giganews.com har 7-9-13 alle danske grupper, inkl. binaer grupperne.

Hvis de ikke har, er de meget flinke til at tilføje diverse grupper.

Fra : Max

Dato : 09-05-06 12:08

Hej

> Hvis de ikke har, er de meget flinke til at tilføje diverse grupper.

Eftersom de tager sig betalt for det, kunne det da også
bare ligne andet :)

Mvh Max