E-Mail
webnoob 5265
Flytte filer (pc-pc)
Fra : Michael Westi

Dato : 05-05-06 13:33

En af mine venners pc er stået af. Han har fået en ny. Bruger Outlook
Og havde en del mail, adresser og lign. liggende, og vil gerne have disse
over.
Kan man det, ligesom Express?
Hvilke filer drejer det sig om?

Mvh Michael

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 05-05-06 16:52

Michael Westi skrev:

>En af mine venners pc er stået af. Han har fået en ny. Bruger Outlook
>Og havde en del mail, adresser og lign. liggende, og vil gerne have disse
>over.

Søg på *.pst og sørg for, at du kan se skjulte og systemfiler.

Der ligger det hele.
--
Kerim - tidl. kendt som Knud Gert Ellentoft
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Michael Westi

Dato : 05-05-06 20:38

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Søg på *.pst og sørg for, at du kan se skjulte og systemfiler.
>
> Der ligger det hele.
> --

Dvs. bare kopiere filerne, og så lægge dem i biblioteket på den nye?

Mvh Michael

Fra : Max

Dato : 05-05-06 20:41

Hej Michael

> Dvs. bare kopiere filerne, og så lægge dem i biblioteket på den nye?

Der er faktisk kun en, find den på den gamle og erstat den der
findes på den nye, og så køre det igen som intet var hændt.

Mvh Max

Fra : Michael Westi

Dato : 06-05-06 16:54

> Hej Michael

> Der er faktisk kun en, find den på den gamle og erstat den der
> findes på den nye, og så køre det igen som intet var hændt.
>
> Mvh Max

Takker..

Mvh Michael

Fra : bibob

Dato : 06-05-06 22:31

On Fri, 05 May 2006 17:52:07 +0200, Kerim Ellentoft
<kerim@mail.tele.invalid> wrote:

>Søg på *.pst og sørg for, at du kan se skjulte og systemfiler.
>
>Der ligger det hele.

Også adressekartotek, email-konti og foretrukne?

bibob

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 06-05-06 22:53

bibob skrev:

>Også adressekartotek, email-konti og foretrukne?

Ja.