synkronisering mellem mobil kalender og ou~
Fra : Michael

Dato : 03-05-06 22:42

hejsa

Jeg har et lidt kringlet spørgesmål.. tror jeg nok here we go :

Vi har 2 mobiltelefoner i hjemmet de er begge af mærket SE K600i og på pcen
har vi Outlook 2003.

Det vi godt kunne tænke os var at vi kunne synkronisere med outlook på pcen
så når vi begge laver aftaler vil det komme ind på pcen i outlook 2003
kalenderen, så når vi synkronisere får vi automatisk de nye aftaler der er
lavet kan det lade sig gøre, og evt. hvad skal der til ?

på telefonen står der synkronisering hvor jeg skal skrive brugernavn og
server osv... skal jeg købe et prg. der er en server på pcen eller hvad skal
jeg ?

mobilen kan kun synkronisere igennem gprs/wap

mvh

michael