Thunderbird - ulæste meddelelser
Fra : Benny Nissen

Dato : 30-04-06 09:28

Jeg bruger Thunderbird til at læse nyhedsgrupper med.
Der er mange grupper, og de virker næsten alle rigtigt. Når der er
ulæste meddelelser, vises gruppen med fed, og der står et tal i ()
bagefter. Tallet angiver antal ulæste meddelelser.
Dog er der én gruppe (dk.edb.software.unix) som konsekvent viser 33
ulæste meddelelser. Når jeg så klikker på gruppen er der ingen, og
tallet forsvinder da også.
Få sekunder efter står der dog igen 33 ulæste i den gruppe( eller flere,
hvis der reelt er nogle ulæste).

Hvordan slipper jeg af med de 33 ? Kan man resette en gruppe eller på
anden måde få Thunderbird til at fatte det ?

--
Benny Nissen
Stop underskriftsindsamlinger: www.stop.underskrifter.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 30-04-06 09:40

Benny Nissen wrote:

> Hvordan slipper jeg af med de 33 ? Kan man resette en gruppe eller på
> anden måde få Thunderbird til at fatte det ?

Det har været oppe før. En bug i Thunderbird. I linket herunder er der
en mulig løsning.

http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet.software.mail+news/msg/4864dc2e3a961069?hl=da&

Carl

Fra : Benny Nissen

Dato : 30-04-06 09:45

Carl Drud ramte sit keyboard den 30-04-2006 10:40 og fik dette ud af det:

> Det har været oppe før. En bug i Thunderbird. I linket herunder er der
> en mulig løsning.
>
> http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet.software.mail+news/msg/4864dc2e3a961069?hl=da&

Tak for det. Det var jo lige, det der skulle til.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-04-06 10:46

Den 30-04-06 10.40 skrev Carl Drud følgende:
> Benny Nissen wrote:
>
> Det har været oppe før. En bug i Thunderbird. I linket herunder er der
> [...]

Hæ, selv når jeg ikke får læst spørgsmålet ordentligt og derfor svarer
på noget helt andet, kan mit svar bruges.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Oversigt over alle de praktiske tastaturgenveje i Windows.