2 problemer med Kerio Mailserver
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 25-04-06 21:49

Hej med jer

Jeg har en Kerio Mailserver kørende. Grundlæggende fungerer det rigtigt
godt, og jeg er glad for den, men jeg har to drillerier:

1) Af og til fortolker serveren æ,ø og å på underlige måneder - oftest med
et eller flere x'er indblandet

2) Jeg støder en sjælden gang på emailadresser, som jeg ikke kan sende til
via Kerio, men som jeg uden problemer kan sende til f.eks. via min
CyberCity webmail.

Idéer til ovenstående?

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Hans

Dato : 25-04-06 23:09

Bo Kamp Dudek wrote:
> [...]
>
> 1) Af og til fortolker serveren æ,ø og å på underlige måneder -
> oftest med et eller flere x'er indblandet

Hvorhenne? I selve indholdet i mailen?

> 2) Jeg støder en sjælden gang på emailadresser, som jeg ikke kan
> sende til via Kerio, men som jeg uden problemer kan sende til f.eks.
> via min CyberCity webmail.

Hvad står der i din smtp-log?

Hans

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 05-05-06 19:40

[...]

> Hvorhenne? I selve indholdet i mailen?

ja, i selve indholdet..

[...]

> Hvad står der i din smtp-log?

ehm.. hvor er det lige jeg finder den i Kerio'en?

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
W. www.slankogrask.dk