tele2-webmail?
Fra : -= JF =- priv

Dato : 24-04-06 22:42

Hej.

Hvor pokker sætter man Tele2Webmail til at forwarde al indkommende post til
en anden adresse?

Jeg går ud fra at funktionen findes, men kan simpelthen ikke finde den - vel
sagtens en fejl-40

Mvh John

Fra : Mogens Krage

Dato : 25-04-06 16:18

-= JF =- priv skrev bl.a.:

> [...]
> en anden adresse?

> Jeg går ud fra at funktionen findes, men kan simpelthen ikke finde den - vel

Det tror jeg ikke du kan med webmail. Du skal nok ind i
klik-selv-service.

--
Mvh Mogens

Fra : Calle.

Dato : 25-04-06 17:32

Mogens Krage wrote:

> Det tror jeg ikke du kan med webmail. Du skal nok ind i
> klik-selv-service.

kan du heller ikke.

--
*** Calle ***

Fra : Calle.

Dato : 25-04-06 17:31

-= JF =- priv wrote:
> [...]
> post til en anden adresse?
>
> Jeg går ud fra at funktionen findes, men kan simpelthen ikke finde

har de fjernet, og påstår den ikke kommer igen!
Det var det jeg fik at vide på en forespørgsel.
Jeg har omvendt fortegn, jeg kan ikke fjerne min forward

--
*** Calle ***

Fra : -= JF =- priv

Dato : 25-04-06 20:19

Calle. (fake@fake.fake) kradsede følgende besked i
<z9s3g.70$Fh4.0@news.get2net.dk>
> -= JF =- priv wrote:
>>
> har de fjernet, og påstår den ikke kommer igen!
Så'n no'en hængerøve

Jeg er tidl. Tiscali-kunde, og har for lang tid siden lavet forward af mine
4 Tiscali-konti til min Gmail - men pludselig er den ene konto holdt op med
at forwarde..De tre øvrige fungerer upåklageligt.. Noget lidt lort at de har
fjernet forwarden ifm. overflytningen til Tele2... Man kan jo ikke tilgå den
gamle Tiscali webmail nor http://webmail.tiscali.dk bare åbner Tele2's
webmail :-/

> Jeg har omvendt fortegn, jeg kan ikke fjerne min forward
Surt, specielt hvis du ikke længere har de konti der bliver forwardet til!

Mvh John

Fra : Rudi Stegen

Dato : 25-04-06 20:52

Hej -= JF =- priv, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Man kan jo ikke tilgå den gamle Tiscali webmail nor
> http://webmail.tiscali.dk bare åbner Tele2's webmail :-/

Dens korrekte adresse er faktisk også <http://www.tiscali.dk/webmail/>
og har i flere år været. Det var først lang tid senere, at Michæl
stoppede <http://webmail.tiscali.dk> ind og lod den pege på det samme.

Det blev så ændret, da UNI2 reelt tog over.
<http://www.tiscali.dk/webmail/> peger stadig på den gamle Tiscali
mailindstillinger.

Men det hjælper ikke meget, da ændringer, man laver
<http://www.tiscali.dk/webmail/>, ikke kommer videre, da den er blevet
fikset til en blindgyde.

--
Hygge fra Århus - Rudi