Word som editor
Fra : bb

Dato : 24-04-06 17:26

Hej gruppe

Jeg foretrækker normalt at bruge Word som editor til min post i Outlook -
men men nu får jeg pludselig denner meddelse når jeg forsøger at sende en
mail: - Grænsefladen er ikke registreret - hva' pokker er nu det. Jeg syntes
ikke jeg har lavet nogle ændringer overhovedet. Jeg kan dog sagtens sende
post, men så er det uden at anvende word som editor.

Har nogle af jer været ude for det samme? hvis ja - hvordan løste i
problemet.

V/bb

Fra : Søren Blom

Dato : 24-04-06 19:47

"bb" <120100700@mail.dk> skrev i

> [...]
> sende post, men så er det uden at anvende word som editor.
>
> Har nogle af jer været ude for det samme? hvis ja - hvordan løste i

Der er gået noget uforklarligt koks i din Outlook, de gange jeg har oplevet
har jeg løst problemet ved at installere Office pakke, uden at slette den
officepakke der allerede er installeret, det hedder vist nok at reperare
Office. Prøv det, måske det løser dit problem.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : bb

Dato : 24-04-06 21:30

Hej søren

Tak for rådet - Jeg har nu prøvet at reparere, men Dernæst prøvede jeg
at slette hele Office og geninstallere men med samme resultat .
Nu tænker jeg på, om det kan mon er Windows der på een eller anden måde
"spiller med".
Som jeg skrev posten virker men uden Word som editor, så det får nok være
indtil min næste formatering.

V/bb

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 26-04-06 19:26

bb <120100700@mail.dk> skrev:

: Hej gruppe
:
[...]

Her er muligvis en løsning, fra Serverguide.dk (fundet ved at Google -
prøvede du det selv først?):

[citat]

Jeg har fundet en løsning på problemet, registrer følgende 2 dll filer igen,
og så var mine problemer løst.

regsvr32.exe C:\WINDOWS\SYSTEM32\OLE32.DLL
regsvr32.exe C:\WINDOWS\SYSTEM32\MSRDO20.DLL

Med venlig hilsen
Henrik
Installers A/S

[citat slut]

Fra : bb

Dato : 27-04-06 08:56

Hej Axel

Tusind tak for dit råd - desværre løste det ikke mit "problem" -

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

klip klip