OE mystik
Fra : Jørgen Giversen

Dato : 06-04-06 19:24

Hej NG jeg har et spørgsmål som i måske kan svare på.
Når man går ind i OE's adresse bog vælger en modtager der feks. hedder
"Anders And (disney)" sender en mail til den pågældende mailadresse der
er tilknyttet. Hvis man så går ind i den mail der er sendt og kigger i
headeren så står der:

From: "Andersine And" <emailadresse@domæne.com>
To: "Anders And \(disney\)" <emailadresse@domæne.com>

hvorfor kommer der \ ved paranteserne? Outlook gør der i øvrigt også.
Er det en fejl eller hvad ? jeg kender ikke andre mail klienter der gøre
det.

mvh Jørgen Giversen

Fra : Calle.

Dato : 07-04-06 19:11

Jørgen Giversen wrote:
> [...]
>
> hvorfor kommer der \ ved paranteserne? Outlook gør der i øvrigt også.
> Er det en fejl eller hvad ? jeg kender ikke andre mail klienter der

noget at gøre med det format der er sendt i.

--
*** Calle ***

Fra : Jørgen Giversen

Dato : 07-04-06 19:28

Calle. skrev:

> noget at gøre med det format der er sendt i.

Nope det er i headeren problemet ligger ikke i body'en

mvh jg

Fra : Calle.

Dato : 07-04-06 19:42

Jørgen Giversen wrote:

> Nope det er i headeren problemet ligger ikke i body'en

Ja, men stadig findes der flere ISO normer for mails

--
*** Calle ***