News i Outlook 2003
Fra : Henrik Lange

Dato : 06-04-06 18:28

Hej derude

Nogen der ved hvorfor FAEN min outlook 2003 ikk kan ha "nyhedsgrupper" ??
( som denne )

Bliver nødt til at bruge Outlook Express til dette... Hmm....

--

Mvh.

Henrik Lange
Mail : henrik@highonlife.dk
Hjemmeside : http://highonlife.dk

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 06-04-06 18:40

"Henrik Lange" <henrik@highonlife.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ( som denne )
> Bliver nødt til at bruge Outlook Express til dette... Hmm....
Du skal bruge Outlook Express til news derfor.
I outlook 2000 kunne man sætte den som news reader
men det var stadig i express det foregik.
mvh Bjarne

Fra : -= JF =- priv

Dato : 06-04-06 18:56

"Henrik Lange" <henrik@highonlife.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved hvorfor FAEN min outlook 2003 ikk kan ha "nyhedsgrupper" ??
> ( som denne )

Outlook er for FAEN ikke en newsreader.

Fra : Per Rønne

Dato : 06-04-06 20:36

Henrik Lange <henrik@highonlife.dk> wrote:

> Hej derude
>
> Nogen der ved hvorfor FAEN min outlook 2003 ikk kan ha "nyhedsgrupper" ??
> ( som denne )
>
> Bliver nødt til at bruge Outlook Express til dette... Hmm....

Nej, du har langt bedre alternativer, bl.a.:

<http://www.40tude.com/dialog>

som er gratis for private.

MacSOUP kan kun køre under MacOS og MacOS X.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Lange

Dato : 06-04-06 22:38

> Nej, du har langt bedre alternativer, bl.a.:
>
> <http://www.40tude.com/dialog>
>
> som er gratis for private.
>
> MacSOUP kan kun køre under MacOS og MacOS X.
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk

Takker for dette superbe svar... DET kunne jeg sq bruge....

Fra : Viggo

Dato : 07-04-06 11:08

> [...]
> ( som denne )
>
> Bliver nødt til at bruge Outlook Express til dette... Hmm....

I outlook 2003 - og så vidt jeg husker også i 2002 - er der under "Skift
til" et punkt, der hedder "Nyheder". Klik og newsreaderen, der er OE,
starter.
Jeg havde meget bøvl med at få menupunktet "Nyheder" med som punkt, men så
startede jeg OE og gik ind i Outlook, og så var punktet der, og har været
der siden (uden at starte OE først, selvf.)
--

Venlig hilsen
Viggo

Fra : Henrik Lange

Dato : 07-04-06 14:08

On Fri, 7 Apr 2006 12:07:41 +0200, Viggo wrote:

> [...]
> startede jeg OE og gik ind i Outlook, og så var punktet der, og har været
> der siden (uden at starte OE først, selvf.)

Jeg kune heller nix finde den "nyheder" men har nu fundet et program en her
i tråden foreslog...

--

Mvh.

Henrik Lange