Enter tryk på knap
Fra : ~*~ Mivi ~*~

Dato : 14-06-01 11:21

Hej

Jeg har lavet et lille program i D5.
I dette har jeg en knap.
Når jeg trykker på den, fremkommer en ny form, med 3 indtastningsfelter.
Disse 3 indtastsnings felter springer selv til næste felt, hvis jeg trykker
ENTER.

Mit problem er:
Når jeg trykker på ENTER på tastaturet, og jeg står på knappen på min MAIN
form, kommer min næste form godt nok frem.
Men den har ligesom " gemt" trykket på ENTER, så den står klar i felt 2 i
stedet for som tiltænkt felt 1.

Kan jeg ikke på en eller anden måde lade D5 "glemme" at jeg har tastet ENTER
?

Michael

Fra : ~*~ Mivi ~*~

Dato : 14-06-01 11:23