Skærme
Fijala 3554
misfarvning af skærm
Fra : Annie & Niels

Dato : 14-05-06 22:44

Der forekommer misfarvning af skrivebordet på min skærm i form af
guirlander, samt når jeg tænder og slukker skærmen. Når skærmen bruges til
tekstbehandling, regneark og Internet etc. forekommer der ikke misfarvning.
Hvad kan dette skyldes.
Og hvordan slipper jeg af med fejlen.

Hilsen
Niels

Jeg glemte at skrive at skærmen er en fladskærm af mærke Blackview M-171
(TFT LCD 17" monitor) købt i dec 2003 i Fona

Fra : Annie & Niels

Dato : 16-05-06 09:41

Sagen er løst. Sagen skyldes en dårlig skærmforbindelse.

Hilsen
Niels

Fra : Torben Kehlet Thomse~

Dato : 16-05-06 14:55

Hej A&N
Lur mig om ikke i har en arkitektlampe eller ligende stående i
nærheden af skærmen, evt. højtalere...
Prøv at slukke udstyret og se om ikke det hjælper?

Torben