Skærme
Fijala 3554
strøm til Xerox 19"
Fra : Peter Holm

Dato : 12-05-06 07:35

hey
jeg har fået mig en by Xerox XAP192i.
Det medfølgende powerkabel er et mickymouse med datastik i den anden ende.
Kan jeg trygt bruge et ordinært kabel med mickymouse og kun 2 ben i den
anden ende ?

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk
61 77 55 62

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 13-05-06 23:01

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> wrote in message
> [...]
> Kan jeg trygt bruge et ordinært kabel med mickymouse og kun 2 ben i den

Det sker der ikke noget ved - det sidste ben er bare til jord.
Men det er klart at anbefale at du benytter et kabel med jord selvom din
stikkontakt har jord - så vil du få udlignet potentialet mellem din pc og
skærm.

--

/Dennis
Der kun repræsenterer sig selv.

Fra : Peter Holm

Dato : 14-05-06 20:47

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote in message

> [...]
> stikkontakt har jord - så vil du få udlignet potentialet mellem din pc og

thx
peter

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 14-05-06 21:33

> [...]
> stikkontakt har jord - så vil du få udlignet potentialet mellem din pc og

Selvom stikkontakten IKKE har jord skulle der naturligvis stå.