Skærme
Fijala 3554
15 eller 17" fladskærm til min væg.
Fra : Michael Melby

Dato : 01-05-06 18:10

Hej derude!

Jeg står og skal bruge en 15 eller 17" fladskærm. Og den skal ha mulighed
for at blive monteret direkte på min væg. Uden at skulle købe et vægbeslag
som tilbehør. Da jeg gerne vil ha at den ikke skal være for dyb.
Findes sådan en skærm????

Jeg har iforvejen en 19" skærm fra Viewsonic, som jeg er rigitg glad for.
Men vil gerne ha en eksta skærm, som jeg bruger til windows desktop. Når jeg
gamer

Håber at I kan hjælpe mig