Skærme
Fijala 3554
Anbefaling af 20" fladskærm
Fra : Søren Møller Mogense~

Dato : 16-04-06 12:26

Hej,

Min gamle skærm skal skiftes ud med en 20" fladskærm.
Men jeg er lidt lost, har i nogle anbefalinger til en god skærm.
Der må gerne være en USB-hub i den og gerne med indbyggede højtalere (eller
nogle man kan sætte på den).

Mvh.
Søren

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 16-04-06 16:29

Søren Møller Mogensen skrev:
> [...]
> Men jeg er lidt lost, har i nogle anbefalinger til en god skærm.
> Der må gerne være en USB-hub i den og gerne med indbyggede højtalere (eller

Jeg vil anbefale den jeg sidder og kigger på nu - Dell 2001FP med
højttalere monteret. Fantastisk skærm og prisen er rigig god hver den er
på tilbud - hvilket den er nu til 4.367,81

Du skal dog overveje om du er til 1600*1200 og standard 4:3 format eller
hellere vil have en lavere model i 16:9 (eller 16:10) format (andre
kalder den bredskærm , typisk på 1680*1050.

Jesper \
København

Fjern UD fra min mail ved direkte svar