Skærme
Fijala 3554
Skærm XEROX, XAP-192i 900P
Fra : Christian Gram-Hanss~

Dato : 12-04-06 15:24

Jeg har netop købt og tilsluttet ovennævnte 19" XEROX-skærm, og efter
at have installeret medleverede CD-Rom glædede jeg mig til at prøve
skærmens 90 grader pivot.
Jeg drejede skærmen i lodret og blev meget skuffet. Teksten "fulgte med"
og lagde sig på siden. Den skulle jo gerne blive stående, så man får en hel
A4-side frem.
Er der nogen, der ved hvorfor? Skal man taste et eller andet ind et sted?
Eller mangler der noget? Kan det skyldes grafikkortet?
Jeg ville blive meget glad, hvis en kunne hjælpe mig.
Christian Gram-Hanssen

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 12-04-06 16:37

"Christian Gram-Hanssen" <chrgh@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Har du et grafikkort der tillader roter ?
ad

Fra : Christian Gram-Hanss~

Dato : 12-04-06 21:08

"Awul Dasfilshabeda" <Steelaygot@Maowenbach.rxh> skrev i en meddelelse news:443d1e7a$0$47019$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> "Christian Gram-Hanssen" <chrgh@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:443d0d61$0$67260$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> Har du et grafikkort der tillader roter ?

Det ved jeg ikke. Hvordan kan jeg se det?
Mvh Christian Gram Hanssen

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 12-04-06 21:55

> Det ved jeg ikke. Hvordan kan jeg se det?
> Mvh Christian Gram Hanssen
Sart >kontrolpanel >skærm > indstillinger >avancert ..der er dit skærmkort
sender dig lige et billed af mit .

Fra : Christian Gram-Hanss~

Dato : 13-04-06 21:48

"Awul Dasfilshabeda" <Steelaygot@Maowenbach.rxh> skrev i en meddelelse news:443d68fe$0$47052$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Sart >kontrolpanel >skærm > indstillinger >avancert ..der er dit skærmkort
> sender dig lige et billed af mit .
Der står, at det er NVIDIA GeForce4MX440 with AGP8X.
Det er vist ikke godt nok.
Jeg har privat fået en mail med navnet på et kort med Rotér-funktion:
RADEON X 300. Det ser ud til at kunne hjælpe mig.
Tak for svarene.

Christian Gram-Hanssen