nyt grafikkort til ca 3000
Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 28-05-06 19:52

Hej.

Jeg skal for anden gang have ombyttet mit EVGA grafikkort og nu vil jeg

have et andet mærke.

Jeg skal have det ombyttet hos SHG, men vil gerne vide hvilket jeg skal

vælge? Det skal kunne køre VISTA når det en gang kommer på gaden.
Det jeg har nu koster 2999, så det er mit budget, men er selvfølgelig

interesseret i at smide et par hundrede hvis det bliver nødvendigt.

http://www.shg.dk/produkter/list2.asp?katid=2615#7358 se efter
varenummer 341224, det er det jeg har pt.

Fra : Jan

Dato : 29-05-06 14:19

Hej

Hvad med dette, det er clocket lidt mere en dit "gamle"

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=341305

Jan

Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 31-05-06 19:17

Jan skrev:

> Hej
>
> Hvad med dette, det er clocket lidt mere en dit "gamle"
>
> http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=341305

Det ser godt ud. Kan du/nogen anbefale producenten?