Hvad er VPU Recover præcist
Fra : Kim

Dato : 27-05-06 18:38

Skulle lige prøve FarCry spillet igen men nu er mit grafikkort
begyndt at melde en VPU Recover fejl, det har den aldrig gjort før.

Midt inde i spillet fryser det også det har den heller aldrig gjort før.

Har googlet og har nu fgl. spørgsmål.

Er det dybt risikabelt at deaktivere VPU Recover ?

Kan man præcist måle temp på et grafikkort ?

Temp på bundkort er ok.

Jeg har for lang tid siden sat en monster køler Zalman VGA VF700-Cu
på mit Sapphire ATI Radeon 9500 Pro, og der er et meget godt air-flow
gennem mit kabinet, en papst foran der suger ind og 1 bagi der suger ud.
Mit kabinet er større end et

Mvh Kim
System:
ASUS P4P800 SE- Intel 865PE Chipset
Intel® Pentium® 4 Processor Clock Speed 2.8 GHz
CPU Cooler Zalman Model: CNPS 7700
Sapphire ATI Radeon 9500 Pro ATLANTIS, 128MB DDR-ram
Grafic Card Cooler Zalman VGA VF700-Cu (AlCu)
2* 512 MB PC3200 DDR RAM Modul Navn Kingston K
Strømforsyning NorthQ NQ4001EX - 140mm Fan installed
1 * 40 + 1 * 80 Seagate Barracuda IV 7200 rpm
Samsung 160 Gb Sata2
Creative SoundBlaster Audigy Player,
DVD Brænder AOpen DUW1608/ARR
DVD Brænder Samsung CD/DVDV TSH552U
Kabinet Antec PlusView 1000AMG SOHO File Server