Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
DVI fail på MSI Geforce4 TI4400
Fra : u.m.s [3460]

Dato : 24-05-06 14:54

Jeg har et lille problem med DVI udgangen på mit grafikkort.
MSI Geforce 4, TI 4400 , 128 MB, med TV-in/out

Det har virket upåklageligt indtil i sidste uge, hvor DVIudgangen ikke
virker. Jeg har vist enkelte gange skiftet skærm med maskinen tændt (dvs.
hevet dvikablet ud af skærmen og sat den i en anden skærm). Pludselig
forsvandt DVI signalet.

Dog kan jeg stadig køre VGA over DVI udgangen på grafikkortet, med det
vedlagte DVI-VGA converterstik....DVI kablet er forsøgt på på en anden pc,
hvor det fungerede fint. PC-en med MSI-kortet er også forsøgt på 2
forskellige skærme uden DVIsignal.
Skærmene er testet hver for sig for DVI input fra anden pc, og der virker de
fint.

Mit spørgsmål er: Kan DVI signalet i grafikkortet dø, men bibeholde VGA
signalet, "bare" fordi jeg har skiftet skærm uden at slukke for maskinen?