ATI Radeon Express 200 eller Intel GMA 900~
Fra : Mona & Michael

Dato : 22-05-06 12:39

Hejsa gruppe.

Ja, nu er der måske nok nogle af jer spille-hajer,der trækker på
smilebåndet, men jeg har brug for en vurdering af disse to grafikkort op mod
hinanden.

Kan I hjælpe mig, eventuelt ved at fortælle hvordan jeg kan sammenligne dem?

Venlig hilsen

Mona

Fra : Hagar

Dato : 22-05-06 12:55

"Mona & Michael" <mismo@post.SMiD-DEeeTTe-VÆK.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mod hinanden.
>
> Kan I hjælpe mig, eventuelt ved at fortælle hvordan jeg kan sammenligne

Der er vel ikke noget at smile over, eller at grine ad, man køber jo ind
efter behov og pengepung.

Du kan kigge her

http://forumz.tomshardware.com/hardware/ATI-Mobility-Radeon-Xpress-200-Intel-Graphic-MA-900-ftopict184496.html

Hagar

Fra : Mona & Michael

Dato : 22-05-06 16:35

Hej Hagar.

Tak for den hurtig hjælp. Det er bare SUPER!

Hilsen

Mona