RADEON X800 GTO eller ?
Fra : Hagar

Dato : 21-05-06 22:57

Hej i gruppen

Jeg skal til at have to nye skærme, og kom til at tænke på om jeg ikke
skulle skifte min Sapphire 9800 Pro kort ud med et nyere. Jeg har kigget på
et RADEON X800 GTO til 1449.- Men er det et bedre alternativ til omtrent
samme penge, bare ikke over 1500.- og jeg vil gerne holde mig til ATI.
Kortet kommer til at drive to TFT skærme, resten af maskinen kan godt følge
med kortet.
Jeg laver fortrinsvis hjemmesider og roder med Photoshop, men der bliver
også gamet noget i ny og næ. Nogle er ved at få mig til at købe battlefield
2, men er kortet kraftigt nok til det ?

Hagar

Fra : Hagar

Dato : 21-05-06 23:17

Jeg glemte at skrive, at det selvfølgelig skal holdes i AGP, for økonomien
står ikke til at skifte meget mere.

Hagar