Softmod?
Fra : Ole Frederiksen

Dato : 21-05-06 12:38

Hej folkens

Mit betroede ATI 9800SE er ved at være udtjent. Det har været i mit eje i
snart 2 år og har heletiden været softmod´et til 8 pipelines ok kørt med
hastighed tæt på 9800XT. Nu er jeg gået i gang med Oblivion og mangler nu
lidt overarm og understøttelse af de nye effekter.

Mit budget tillader mig ikke meget mere end ca. 1500kr, så jeg har kig på
7600GT, men hvad findes der inden for 1500kr der kan softmodtes?

Jeg kan se at man kan lave et X800Pro@X800XT og gå fra 12->16 pipelines. Men
understytter X800 serien de nyeste effekter som HDR eller skal man op i
X1?XX og GeForce 7 serien for at få det hele med?

Hvilke andre GPU´er er interessante i forhold til Softmod?

Tænk at jeg for 2 år siden gav 1100kr for et grafikkort der kan mod´es til
at yder over 100% ektra og holde i 2 år.

Findes der en liste på nettet over GPU´er der kan softmod´es og til hvad?

M.v.h. Ole Frederiksen
M.v.h. Ole Frederiksen

Hvilke andre