hvilket grafikkort til ghost recon
Fra : Bruno lind

Dato : 19-05-06 18:06

Har en pentium 4 - 3.0 med radeon 9800 pro grafikkort og 1 Giga ram og det
nyligt udgivne ghost recon kører mega dårligt... Kan kun til nød spilles i
800x600 og det ser ikke spec godt ud.... meget mørk og utydeligt!

Hvad skal der til for at spille dette ghost recon i en bedre opløsning??

´Vil jeg kunne nøjes med at købe det bedste AGP grafikkort der findes eller
skal der helt andre midler til??

Mvh b.l

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Kim Frandsen

Dato : 19-05-06 20:09

"Bruno lind" <stempelvejen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Hvad skal der til for at spille dette ghost recon i en bedre opløsning??
>
> ´Vil jeg kunne nøjes med at købe det bedste AGP grafikkort der findes

Det lyder lidt vildt du ikke kan spille det bedre, men det bedste agp
grafikkort
burde kunne klare det uden problemer. Jeg købte et Club3d geforce 7900gs
agp kort og jeg havde et radeon 9800xt før, og det kan køre alle spil på
højeste setting
(har dog ikke prøvet ghost recon)

Mvh.
Kim

PS. Der undrer sig lidt over at alle der bruger det gratis spam fighter
dobbelt poster i
nyhedsgrupper og dermed på en måde "spammer"...

Fra : Bruno lind

Dato : 19-05-06 21:24

Jeg har læst at det nye ghost recon er et af de mest krævende pc-spil!!
Call of duty og battlefield2 har jeg ingen problemer med....

Fra : Bruno lind

Dato : 19-05-06 21:24

Fra : preben nielsen

Dato : 20-05-06 20:17

"Bruno lind" <stempelvejen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har læst at det nye ghost recon er et af de mest krævende
> pc-spil!!
`
Så skal resten af din PC jo også lige være derefter...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : preben nielsen

Dato : 20-05-06 20:16

> [...]
> geforce 7900gs
> agp kort og jeg havde et radeon 9800xt før, og det kan køre alle

Et 7900GS ?? Det findes sgu da ikke. Du mener vel 7800 GS, ikk

Fra : Kim Frandsen

Dato : 20-05-06 21:30

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> Et 7900GS ?? Det findes sgu da ikke. Du mener >vel 7800 GS, ikk

Ups, jo, selvfølgelig....

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 21-05-06 21:43

"Bruno lind" <stempelvejen@hotmail.com> wrote in message
> ´Vil jeg kunne nøjes med at købe det bedste AGP grafikkort der findes
> [...]

Hej

1 gb. ram er ABSOLUT minimum (læs evt. diverse forumtråde andre steder på
nettet). Og GRAW er klart det mest krævende spil min pc har været udefor...
Et stort AGP-kort vil helt sikkert kunne gøre meget for dig, men ekstra ram
er jeg osse sikker på du vil blive glad for.
Kan oxo være du kan finde lidt hjælp her:
http://www.tweakguides.com/GRAW_1.html

Mvh. Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-06 09:41

7
> [...]
> 800x600 og det ser ikke spec godt ud.... meget mørk og utydeligt!
>
> Hvad skal der til for at spille dette ghost recon i en bedre opløsning??

Hej,

Da spillet kom ind af døren her havde jeg en lignende konfiguration ala din
dog med et 9600 kort, opgraderede kortet til et X1600 og kan nu spille
spillet 1024 * 768 ganske flydende med fin grafik. Jeg har 1 gb ram.

/Jan