MobilityT Radeon® X1600
Fra : BorreBoy

Dato : 19-05-06 15:37

Hej.

Jeg er ved at sammensætte en ny PC, som skal være næsten lydløs. Jeg vil ha'
et MobilityT Radeon® X1600 grafikkort, men kan ikke finde et sted, hvor det
kan købes (i DK). Nogen der kan hjælpe?

Fra : Lars Remmen

Dato : 20-05-06 21:04

BorreBoy skrev:
> [...]
> et MobilityT Radeon® X1600 grafikkort, men kan ikke finde et sted, hvor det

Hvorfor ikke et passivt kølet Asus NVidia 7600GT?

Det er væsentligt bedre end det almindelige X1600XT ifølge de links du
finder på http://edbpriser.dk/community/forum/Thread.asp?ID=79134

Lars

Fra : BorreBoy

Dato : 20-05-06 22:26

"Lars Remmen" <news@remmen.org> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ikke et passivt kølet Asus NVidia 7600GT?
>
> Det er væsentligt bedre end det almindelige X1600XT ifølge de links du
> finder på http://edbpriser.dk/community/forum/Thread.asp?ID=79134

Hejsa.

Det er bestemt også en mulighed. Tænkte bare på mobility versionen, pga det
lave strømforbrug.