Q: Kendte problemmer med AGP udgaven af GF~
Fra : Ukendt

Dato : 17-05-06 10:04

Er der nogen kendte problemmer med AGP udgaven af Geforce 6600 GT ???

Ydelse eller stabilitet ???

Fra : Sune Storgaard

Dato : 17-05-06 11:54

Morten Bo Jensen wrote:
> Er der nogen kendte problemmer med AGP udgaven af Geforce 6600 GT ???
>
> Ydelse eller stabilitet ???

Næh det er et ret solidt kort, det hænder dog man læser om folk som har
problemer fordi de har en lorte psu der ikke kan give strøm nok. Har dog
selv kørt sådan et kort på en oldgammel billig codegen 300W psu uden
problemer, på et overclocket amd system med 2 diske,optisk, dvb-s og lydkort
og lidt andet ragelse.

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-06 12:59

Har heller ikke støt på nogen problemmer selv, men en fyr i køb/salg mente
at der var problemmer med AGP versionen ???

Fra : Dr. Phil

Dato : 17-05-06 16:16

"Morten Bo Jensen" <giant[AT]post.cybercity[DOT]dk> skrev i en meddelelse
> Har heller ikke støt på nogen problemmer selv, men en fyr i køb/salg mente
> at der var problemmer med AGP versionen ???

Mon ikke han har fået et defekt kort??
Jeg har selv et 6600GT AGP uden problemer.
Det sidder i bundkort nr 2 i træk.

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-06 16:25

Hvor meget kan det trække i 3Dmark 2001 SE - Mit leverer kun lige under
15.000 på en barebone med Athlon XP Barton 2900 plus (10 X 200), og det
synes jeg i underkanten i forhold til hvad jeg tidligere har kunne levere
med f.eks. et Ti4200 - Måske er det bare bios og chipset der ikke er helt så
godt som på mit tidligere bundkort ???

Fra : Peter T.

Dato : 17-05-06 19:11

Morten Bo Jensen udviste en rettidig omhu og skrev:

> [...]
> under 15.000 på en barebone med Athlon XP Barton 2900 plus (10 X 200),
> og det synes jeg i underkanten i forhold til hvad jeg tidligere har

Måske ligger problemet i målingen af din antikke version af 3Dmark? :)
Versionen er jo 2001 og dengang var 6600-kortet slet ikke på gaden.

--
Mvh. Peter T.

5% ved ikke bedre.

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-06 20:45

> Måske ligger problemet i målingen af din antikke version af 3Dmark? :)
> Versionen er jo 2001 og dengang var 6600-kortet slet ikke på gaden.

Sandt nok,- Det er DirectX 8.0 der bliver testet på...

Men har også et Radeon 9800 Pro der score over 18000 og et Geforce 7800GT
der score over 21000, så jeg havde forventet noget midt imellem, ligesom det
fjerde kort jeg har, der er et tilsvarende 6600GT, blot til PCI Express !!

Fra : Esben

Dato : 17-05-06 17:52

> Er der nogen kendte problemmer med AGP udgaven af Geforce 6600 GT ???
>
> Ydelse eller stabilitet ???

Jeg har haft 2, der ikke virkede, begge Aopen. De virkede som sådan fint,
men i 3D-mode kunne de finde på at gå voldsomt ned i hastighed. Til sidst
blev det byttet til et Asus 6800, som kører fint. Jeg søgte på nettet
dengang og fandt at en del andre også oplevede lignende problemer med dem
(også andre mærker). Det var mens de var relativt nye på markedet, så det
har måske været en børnesygdom af en art.

--
Esben

Fra : Ding-Dong

Dato : 17-05-06 22:19

Morten Bo Jensen skrev i en meddelelse
> Er der nogen kendte problemmer med AGP udgaven af Geforce 6600 GT ???
>
> Ydelse eller stabilitet ???
Jeg har et A6600 GT TDH fra Leadteak og har kun haft gode oplevelser med
det.
Jeg har hørt om en enkelt, en gammel kollega, der havde store problemer, men
det lokaliserede jeg for ham som en fejl 40: Han havde glemt at sætte
strømtyven i så kortet kunne få lidt power:c)
Med venlig hilsen

Ding-Dong