Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nyt grafikkort
Fra : Daniel

Dato : 16-05-06 18:20

Hejsa

Kan simpelthen ikke overskue grafikkort markedet pt., så skal bruge lidt
hjælp.

Krav:
PCI Express 16x
Min. 256 MB hukommelse
Støjsvagt
DVI

Lige nu spiller jeg battle for middleearth 2, men det hænder jeg smider et
fps på. Prisleje: 1000-1500 kr.

- Daniel

Fra : Thomas Hansen

Dato : 17-05-06 09:09

On Tue, 16 May 2006 19:20:12 +0200, Daniel <fisk@fisk.dk> wrote:

> [...]
> Støjsvagt
> DVI
>
> Lige nu spiller jeg battle for middleearth 2, men det hænder jeg smider

Hej Daniel
Du kan få et godt grafikkort i det prisleje. Jeg vil foreslå fra nvidia
Eller hvis du hellere vil have ATI
Fordelen ved det nedderste er at det holder budgetet og er passivt kølet.
Du kan også få et 7600gt passivt kølet men det er lidt uden for dit budget
Du kan også købe et billigt 7600gt og efter montere en støjsvag køler.
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=197464 med en Arctic Cooling
Silencer 5

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"