Mærkelig graifk
Fra : Butby

Dato : 12-05-06 14:07

Hey

Jeg har for 1½ mdr købt ny computer.
Og så en dag ville jeg genstarte min computer og da den så starter op ved
opstarten (der hvor den viser hvilke hdd der er i og oversigten over
computeren. sort bagrund og hvid tekst) så er det store bogstaver og efter
10 sec begynder skærm billedet og bevæge sig over mod højre siden af skærmen
hvor min skærm så går ud..
men når den så kommer ind i windows så er der ikke noget galt..?

kører med en opløsning på 1280x1027 og mit grafikkort er et XFX GeForce 7600
GT 256 Mb..

Kan det være mit grafikkort er der er en fejl i eller er det min skærm..?
For jeg har en almindelig VGA skærm og jeg bruger den adaptor som følger med
grafikkortet.

På forhånd tak.

Søren

Fra : Peter T.

Dato : 12-05-06 16:25

Butby udviste en rettidig omhu og skrev:

> [...]
> og efter 10 sec begynder skærm billedet og bevæge sig over mod højre
> siden af skærmen hvor min skærm så går ud..

Det lyder som din monitor. Hvor gammel er den?

--
Mvh. Peter T.

5% ved ikke bedre.

Fra : Butby

Dato : 12-05-06 20:35

Mener jeg har haft den i 4 år eller sådan noget

Kan det virkelig være den..? Syntes bare det lyder mærkeligt når det virker
fint i windows..

Fra : Peter T.

Dato : 13-05-06 10:20

Butby udviste en rettidig omhu og skrev:

> Mener jeg har haft den i 4 år eller sådan noget
>
> Kan det virkelig være den..? Syntes bare det lyder mærkeligt når det
> virker fint i windows..

Muligvis. Har du prøvet med en anden monitor?

--
Mvh. Peter T.

5% ved ikke bedre.