Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Er et Asus A9600XT til MCE ?????
Fra : JAS

Dato : 11-05-06 08:15

Hejsa

Har lånt et Asus A9600XT grafikkort med tv-out.

Er der nogen der ved om det er kompitibelt med en Windows Media Center og
hvor jeg evt. kan få rette drivere så ?????

Jan

Fra : Sune Storgaard

Dato : 11-05-06 11:06

JAS wrote:
> Hejsa
>
> Har lånt et Asus A9600XT grafikkort med tv-out.
>
> Er der nogen der ved om det er kompitibelt med en Windows Media

Det er den.

> Center og hvor jeg evt. kan få rette drivere så ?????

https://support.ati.com/ics/support/KBAnswer.asp?questionID=1154
Fundet via http://www.ati.com/support/driver.html

<rant>
Jeg ville dog nægte at installere drivere baseret på .NET
</rant>

Fra : Brian

Dato : 14-05-06 18:05

"JAS" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Har lånt et Asus A9600XT grafikkort med tv-out.
>
> Er der nogen der ved om det er kompitibelt med en Windows Media Center og
> hvor jeg evt. kan få rette drivere så ?????

Hvad mener du med kompatibelt? Windows MCE er 'bare' en XP som er blevet
opgraderet...