Skærm 1: Spil og Skærm 2: windows???
Fra : Michael Melby

Dato : 09-05-06 18:50

Hej derude.

Kan man ikke sætte sine skærme op til at kørende følgende?? skærm 1 kører
spil, mens skærm 2 er ude i desktop (hvor jeg kan surfe og msn)?

Jeg har nVidia 6600GT med 2 skærmudgange, samt 1 x 19" viewsonic skærm og 1
x 17" viewsonic skærm.
Men syntes ikke rigtig at jeg kan helt forstå nVidia driver setup? skal jeg
vælge dualview? og hvorledes skal resten sættes op?

Fra : Peter T.

Dato : 09-05-06 19:21

Michael Melby udviste en rettidig omhu og skrev:

> Kan man ikke sætte sine skærme op til at kørende følgende?? skærm 1
> kører spil, mens skærm 2 er ude i desktop (hvor jeg kan surfe og msn)?

Ikke umiddelbart det jeg ved. Altså jeg kan sagtens gøre det, men
resultatet er, at desktoppen, som normalt er spændt over to skærme, kun
viser halvdelen på den anden. Og når jeg endelig aktiverer den anden
skærm, crasher spillet oftest.
Så du skal nok have en ekstra spand kørende kun med desktop og have en KVM-
dims forbundet til dem, så du kan bruge samme mus og tastatur på begge
pcere.

--
Mvh. Peter T.

5% ved ikke bedre.

Fra : Brian Lund

Dato : 11-05-06 19:11

> [...]
KVM-
> dims forbundet til dem, så du kan bruge samme mus og tastatur på begge

Da jeg prøvede med mit Radeon kort, for længe siden, kunne man godt have mit
desktop delt ud på to skærme... Evt. spil kørte på skærm 1, mens browser
winamp osv. kunne være på dekstop 2, men for at komme over på dekstop 2 er
du nødt til at tabulere dig ud af spillet... Musen er altså låst i spillet
så du ikke bare kan køre den over på den anden skærm sådan lige uden videre!

Brian