Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
7300GS vs. 6600TD ?
Fra : CK®

Dato : 05-05-06 18:04

Hejsa!
Har bestilt en computer hos Zitech, men fik i dag en mail fra dem om, at det
grafikkort, som skal sidde i maskinen ikke er på lager før midt i maj.
Hvis jeg ikke vil vente så længe, tilbyder de mig et andet for samme pris.
Men jeg ved sgu ærlig talt ikke ret meget om de 2 grafikkort.

Kan I hjælpe mig?

Det kort, som maskinen skulle leveres med, er et Leadtek Winfast GeForce
PX7300 GS TDH 128MB, PCIe.

Det kort, som jeg er blevet tilbudt i stedet for er et LeadtekWinFast
GeForce PX6600 TD256S.

Jeg ved kun at 6600-kortet er dyrere end 7300-kortet i løssalg, men ved ikke
noget om, hvor skrabede modellerne er.

På forhånd tak for hjælpen

Claus

Fra : Peter T.

Dato : 06-05-06 09:37

CK® udviste en rettidig omhu og skrev:

> Jeg ved kun at 6600-kortet er dyrere end 7300-kortet i løssalg, men
> ved ikke noget om, hvor skrabede modellerne er.

Jeg fandt et par links, som du kan beslutte dig ud fra:

<http://www.benchmark.pl/r.php?file=http://www.benchmark.pl/artykuly/rece
nzje/GeFofrce7/Leadtek_7300GS.html>

<http://www.hardwareonline.dk/nyheder.asp?nID=8842>

Umiddelbart virker det som om at 7300gs er et dårligt valg.

--
Mvh. Peter T.

5% ved ikke bedre.

Fra : CK®

Dato : 08-05-06 18:32

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> Umiddelbart virker det som om at 7300gs er et dårligt valg.

Jeg har kontaktet Zitech og sagt god for at de sætter et 6600-kort i
maskinen
i stedet for.
Tak for input

Claus