grafikkort til amd 2ghz
Fra : Torben

Dato : 04-05-06 23:02

Hej

Min kone spiller meget warcraft - men jeg er træt af at hun hele tiden vil
bruge min computer når hun har sin egen. Problemet er grafikkortet. I hendes
sidder der en geforce3 kort, som er ved at være lidt træt.

Er der nogen der har en løsning på et godt agp-grafikkort, til 300-600 kr,
skal udelukkende bruges til spil (wow)

mvh

Torben

Fra : Thomas Hansen

Dato : 05-05-06 07:53

On Fri, 05 May 2006 00:01:59 +0200, Torben <torbenFJERNDETTE@ka-net.dk>
wrote:

> [...]
> sidder der en geforce3 kort, som er ved at være lidt træt.
>
> Er der nogen der har en løsning på et godt agp-grafikkort, til 300-600

Hej
Et nvidia 6200 burde kunne klare jobbet. Især hvis du udnytter muligheden
for at overclocke det. F.eks. et

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : elmkvist keinicke

Dato : 09-05-06 10:58

Her er et par bud:

eller læg 300 kr. oveni så får du et kort der kører op til ca. 50 %
hurtigere (ikke sikker, cpu'en er jo ikke blandt de hurtigste):

grafikkort performance i wow:
http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2381&p=4

cpu performance i wow:
http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2381&p=5

men du kan også løbe ind i et strømforsyningsproblem, hvis denne yder for
lidt især med et 6600gt kortet.

mvh
jerry