I have a Dream: 2 Skærme
Fra : wolff13@gmail.com

Dato : 04-05-06 08:32

Hej Allesammen

Jeg kunne godt tænke mig en ekstra skærm, så jeg har to tilsluttet
den samme computer.

Jeg kunne godt tænke mig at have fx visual studio vist på den ene
skærm og google på den anden skærm. I dag har jeg en LG 19" lcd og
havde tænkt at købe en tilsvarende dog med DVI indgang.

To mit grafikkort, et Radeon 9100, er der både en vge og en DVI
udgang, så kan jeg bruge dette graffikkort??

Jeg er helt ny på den her front så jeg ved ikke helt hvad det
kræver.

Any comments??

MVH
Jimmi W

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-05-06 13:01

wolff13@gmail.com wrote:
> To mit grafikkort, et Radeon 9100, er der både en vge og en DVI
> udgang, så kan jeg bruge dette graffikkort??

Det burde du kunne i følge Google.

nu er jeg selv nVidia-mand, og der er det ihvertfald ikke noget
problem på (svjv alle?) de kort de har med to udgange.

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : Esben

Dato : 04-05-06 17:39

<wolff13@gmail.com> skrev i en meddelelse

> To mit grafikkort, et Radeon 9100, er der både en vge og en DVI
> udgang, så kan jeg bruge dette graffikkort??

Ja, det burde ikke give nogen problemer.

--
Esben

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 19-06-06 06:57

Radeon 9100 er ikke istand til både at køre dvi og vga på samme tid., det
samme gælder albatron fx5200, og radeon 9600Xt, og inno3d 6500 geforce, så
jeg tror ikk det fungerer med nogen af den slags kort