GT eller GS
Fra : Ding-Dong

Dato : 26-04-06 16:16

Hej NG

Jeg er ved at finde nyt hardware og havde fundet dette gfx-kort:

Min kammerat, som har en del forstand osv. kender ikke til GS men har i lang
tid haft GT modellerne og dem er han tilfredse med.
Eks. på GT modeller:

Hvad er forskellen på GS og GT?

Hvilken et af de 3 kort ville du vælge og hvorfor?

Med hygsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Dr. Phil

Dato : 26-04-06 18:20

"Ding-Dong" <viper_1337@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Eks. på GT modeller:

> Hvad er forskellen på GS og GT?
>
> Hvilken et af de 3 kort ville du vælge og hvorfor?

Jeg er altid mistænksom når kort hedder noget andet end GT, GTX, Pro, Ultra

Fra : Thomas S Larsen

Dato : 27-04-06 11:13

gs apg og gt pci-e

Fra : Ding-Dong

Dato : 27-04-06 13:26

Thomas S Larsen skrev i en meddelelse
> gs apg og gt pci-e
Tak for svaret.
Troede godt nok det var mere konpliceret:c)
Med hygsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Ding-Dong

Dato : 27-04-06 13:28

Ding-Dong skrev i en meddelelse

> Tak for svaret.
> Troede godt nok det var mere konpliceret:c)
Kiggede lige på de 3 links jeg har postet....
De er alle PCI express...
Så jeg tror ikke din forklaring holder tæt!
Med hygsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 27-04-06 15:43

Hej

Mit gæt er at han mener at hvis du har AGP så vælg et GS - hvis du derimod
har PCI-E så vælg et GT.

Hvilket giver fin mening og vil også være mit råd.

MVH Niels

Fra : Peter T.

Dato : 29-04-06 20:19

Niels Rasmussen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Mit gæt er at han mener at hvis du har AGP så vælg et GS - hvis du
> derimod har PCI-E så vælg et GT.

Jeg har ikke kunnet finde benchmarks med både GS og GT-kortene. Hvordan
ligger GS-kortet i forhold til et GT-kort (begge 7800)?

For jeg overvejer GS-kortet, da det jo er en lille nøk hurtigere end
6800ultra og kun koster det halve.

--
Mvh. Peter T.

Fra : preben nielsen

Dato : 28-04-06 09:38

"Thomas S Larsen" <tholar31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> gs apg og gt pci-e

Sludder. Det er korrekt ved GeForce 7800 GS, men ellers ikke.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk