Grafikkort til under kr. 500
Fra : Lehar

Dato : 18-04-06 15:05

Hej Jeg skal bruge et rigtig godt grafikkort til under kr. 500,- er der
nogle der kan give et bud på, hvad jeg skal købe ?

Jeg skal også bruge et bundkort til en Athlon Barton processtor Soket
A er de nogle der har et forslg har ?

Tak
/PL

Fra : FedeDorit

Dato : 18-04-06 15:14

"Lehar" <google@lehar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nogle der kan give et bud på, hvad jeg skal købe ?

Jeg skal også bruge et bundkort til en Athlon Barton processtor Soket

Bundkort :Abit NF7-S V2.0<---VIGTIGT !...(hvis du kan få det vristet fra
folk :) ) super godt,stabilt og hurtigt Nforce2 bundkort med meget gode
overclockingsmuligheder.

Grafikkort: Hmmm et godt til under 500....det er sgu svært...jeg ville sige
et brugt Nvidia 6600GT..de ligger i nypris fra 900 kr og opefter.

Fra : Lyrik

Dato : 18-04-06 17:07

"Lehar" <google@lehar.dk> skrev i en meddelelse
Hej Jeg skal bruge et rigtig godt grafikkort til under kr. 500,- er der
nogle der kan give et bud på, hvad jeg skal købe ?
++++++++++++++++++++++++++
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=174174
Geforce 6600 fra 3.3.2006. Det bliver dog 580,- med forsendelse.

Men det holder til spillene.

Hilsen
jens

Fra : Hagar

Dato : 19-04-06 05:54

[...]

Kig i grupperne for brugt, der er nogle gange guld at finde.

Hagar

Fra : Lyrik

Dato : 19-04-06 11:42

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> nogle der kan give et bud på, hvad jeg skal købe ?
>
> Jeg skal også bruge et bundkort til en Athlon Barton processtor Soket
+++++++++++++++++++++++++++++
VIA KT400 chipset og NVIDIA NFORCE2- skulle kunne køre Barton. Derimod er
der problemer med VIA KT600 chipset.

Jeg ville vælge:
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=135330

Til 310,-kroner-med porto. Alle brugere giver 5*. Ingen har oplevet bøvl.
Skulle Barton mod forventning have problemer, så vil en biosopdatering
sikkert kunne klare problemet.
Men Barton er certificeret til at køre på dette chipset(VIA KT400) uden
videre.

Hilsen
Jens

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 30-04-06 08:23

Lyrik wrote:

> [...]
> biosopdatering sikkert kunne klare problemet.
> Men Barton er certificeret til at køre på dette chipset(VIA KT400)

Jeg ville nu vælge dette til en hund mere:
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=161744

Jeg har selv prøvet skiftet fra et ellers udmærket SIS-baseret MB, til
nForce2 som dette har, og der var en betydelig hastighedsforskel mellem de
to.
I øvrigt er lyddelen her vist også den gode nVidia Soundstorm.

Venlig hilsen
Henrik