volt på graffikkort
Fra : Lars & Jane

Dato : 15-04-06 15:43

Hej
Har et Asus V7700/pro/64m agp som jeg godt ville teste, men er i tvivl om
jeg tør sætte det i mit bundkort (asrock k7vt6-c ) Da der står at der ikke
må komme 3,3v i agp på bundkortet ?
ER der nogle der ved hvad volt asus V7700/pro/64m graffikkortet køre med ?
eller vil det bare ikke virke ?
Mvh Lars & Jane...

Fra : Allan / Kolding

Dato : 15-04-06 21:07

Jf. Asrock så kan du bruge AGP 8X og 4X grafikkort.
http://www.asrock.com/product/K7VT6-C.htm

Jf. Asus er grafikkortet AGP 4X og 2X
http://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/vga/agp/v7700/v7700-103.pdf

3,3 volt er da efter min opfattelse også kun de første AGP 1X.

Og man kan somregel slet ikke mont. disse kort i AGP 8X sokler.
( Passer ikke ned i soklen ).

Så efter min mening skulle der ikke ske noget ved at teste kortet.

--
Allan / Kolding

Fra : Lars & Jane

Dato : 15-04-06 23:24

"Allan / Kolding" <bruhn.allan@VÆKstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ( Passer ikke ned i soklen ).
>
> Så efter min mening skulle der ikke ske noget ved at teste kortet.

OK takker for hjælpen...
Mvh Lars...